NOTD | Pokémon

Tavaly nyáron hirtelen berobbant a köztudatba a Pokémon Go játék, ami nagyon nagy népszerűségre tett szert. Igazából nekem is visszahozta a régi emlékeimet, mikor vártuk már a vasárnapokat, hogy újabb részeket nézhessünk a kedvenc meséinkből. Azóta egyre több helyen találkozni Pokémonos ruhákkal, plüssökkel és mindennel ami hozzá tartozik, szóval nem hagyhattam ki én sem, Aliexpressen és E-bayen rákerestem hátha találok valamilyen körmös dolgot és milyen igazam is lett.


Két nyomdalemezt és egy transzferfóliát rendeltem, amiket a mai bejegyzésben be is mutatok, hátha ti is kedvet kaptok hozzá. :D



A nyomdalemezek négyzet alakúak, kb akkorák, mint a Bundle Monster, vagy a Born Pretty hasonló lemezei. Mivel a minták kicsik, ezért sok Pokémon elfért rajta, ez előnyös lehet a kisebb körműeknek is. Először féltem, hogy a minták nem lesznek elég mélyek, de végül sikerült az összeset hibátlanul felvennem, igaz valamelyiket csak második, harmadik próbálkozásra. A neveiket nem sorolnám fel, aki ismeri őket az úgy is tudja. INNEN tudjátok megrendelni őket. :D
Én stamping decalként használtam őket, tehát kinyomdáztam mindet egy szilikonra, amin végül kifestettem, majd így kerültek rá a körmeimre. Elég pepecs munka volt, nem is egy nap alatt végeztem vele, ahhoz nem lett volna türelmem. :D
Alapnak fehér színt használtam, amire filctollas technikával vittem fel a színeket, majd a mintákat. Mivel hosszúak a körmeim (direkt ezért is növesztettem őket), ezért három-négy mintát simán rá tudtam applikálni.







A transzferfólia 100x4 cm-es hosszúságú, amin többféle pokémon kapott helyet. Használata nem nehéz, de inkább géllakkra ajánlott. Én most sima lakkra vittem fel, fehér alapot kentem, vártam egy kicsit a száradással, majd mikor már úgy éreztem, hogy majdnem megszáradt, belenyomkodtam a fóliát. Látszik, hogy néhol hiányos, ezt még gyakorolni kell, de kezdésnek nem rossz. INNEN tudjátok beszerezni. :)



Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Sosem voltam nagy pokémonos, sem gyerekként, sem tavaly, mikor ismét berobbant, így számomra csak ablakon kidobott pénz lenne ezekere a termékekre költeni. Viszont a matricás manikűröd nagyon tetszik, szerintem oltári jó lett! :)

    VálaszTörlés