Manikűrvadász XXXV.

Mindig izgalommal tölt el egy-egy újabb Manikűrvadász forduló párosítása. Így volt ez most is. Bella a  35. forduló háziasszonyának Akanet kérte fel, aki Dórát sorsolta páromnak, akit már régóta olvasok és emlékeim szerintem nem volt szerencsém még vadászni tőle.


Gyorsan át is lapoztam Dóra blogját és Insta fiókját is és ezen a márványos manin rögtön megakadt a szemem. Egyébként is nagyon oda vagyok a márványos díszítésekért, így nem is volt kérdés, hogy ezt fogom választani. Az elkészítése roppant egyszerű, szilikonra fehér lakkot kentem, amibe szürke és fekete lakkot cseppentettem, majd egy fogpiszkáló segítségével kicsit összemostam a színeket. Végül egy nyomdafej segítségével felvettem ezt a "kotyvalékot" és rányomtam a körmeimre, majd feldobtam egy réteg Orly Prisma Gloss Silver holo csillámos fedőlakkal is. 






Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült, nekem is nagyon tetszenek az ilyen márványos manikűrök :)

    VálaszTörlés
  2. úristen de szép én is ezt akartam írni :O :D nekem sose sikerül így a szilikonos-nyomdás módszerre a marble, nem tudom hogy csinálod :O *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépt lett! :3 A te hosszú körmeiden különösen jól fest. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett! Én is imádom a márványos mintát, neked valami eszméletlen jól áll :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! ♥ Köszi a leírást is, majd mindenképp ki fogom próbálni!
    Kérlek szépen, az eredeti mani linkjét küld el emailben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóra elküldte az eredeti mani linkjét, úgyhogy ne keresd. ;)

      Törlés