Moyra éves körömkihívás | 6. forduló - ősz

Bár egyre kevesebb lelkesedéssel, de ismét elkészítettem a Moyra éves körömkihívásának 6. fordulójára a manimat, amit az ősz témakörben kellett megalkotnunk. Igazából már nincs sok kedvem az egész versenyhez, akkor lenne talán esélyem, ha extra hosszú körmeim lennénk és minden fordulóra akril virágokat rajzolgatnék a körmeimre, ennek ellenére az elején megfogadtam, hogy nem adom fel, és már csak azért is végig csinálom. :)


Nem vittem túlzásba, de a végeredményt mégis nagyon szerettem hordani. Alapnak nude lakkot vittem fel, amire dry brush technikával sárga, narancs, barna, piros és zöld színeket vittem fel. Végül előkaptam a fekete akril festékemet és leveleket rajzoltam az alapra.






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése