TESZT | Beauty Bigbang metál nyomdafej

Régen írtam már nyomdafejekről a blogon, általában mindig van egy jól bevált, amit nehezen cserélek le, illetve most hármat is használok egyszerre, egy fehér, egy fekete és egy átlátszó nyomdapárnásat. Mikor megláttam a Beauty Bigbang ezt a metál nyomdázót, rögtön tudtam, hogy őt ki szeretném próbálni. :)


A metál nyomdázó több színben kapható, én a pinket választottam, aminek az egyik végén az átlátszó nyomdapárna van, a másik vége pedig lyukas, így láthatjuk, hogy jó helyre nyomdázzuk-e a kiválasztott mintánkat. A párna átlátszó, 4cm átmérőjű, ami nagyon nagy és nagyon puha, így nem csak a körmeinkre tudjuk rányomni, de ha valakinek úgy kényelmes, akkor akár a körmeit is bele tudja nyomni. Az átlátszó fejet kupak védi az esetleges karcolódásoktól. Több lemezzel próbálkoztam, valamiért nekem a vékonyabb vonalú mintákat nehezebben, vagy hiányosan veszi fel, ezért érdemes lassabban száradó nyomdalakkot használni hozzá. A vastagabb mintákat probléma nélkül felveszi. Összességében nekem tetszik, egy lehúzó kártya is tartozik hozzá, amit szintén könnyen lehet használni (én nem nagyon szeretem a merevebb, vastagabb lehúzókat). INNEN tudjátok beszerezni. :)
A fiókomban találtam egy teljesen olyan rózsaszín lakkot,  mint amilyen a nyomdázó, így azt kentem fel alapnak, és erre jött feketével a leveles minta. :D










Rendelésnél használjátok a kódomat, amivel 10% kedvezményben részesülhettek. :)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek van kedvenc nyomdafejetek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése