ManiCute | pulcsi minta

Ismét újabb témával érkeztünk egyre inaktív kis csapatunkkal, de én töretlenül alkotok és veszem az akadályokat. Heti témánk a pulcsi minta, amire több ötletem is volt, így biztosan látni fogtok még hasonlót a blogon. :)


Nem is olyan rég a turkálóban vettem egy nagyon szép őszi színekből álló kötött kardigánt, amibe nagyon beleszerettem, hiszen mindenhez megy és meleg is. Imádom hordani. A vicces az, hogy miután megvettem, rá két napra néztem egy filmet, amiben az egyik főszereplőn ugyan ilyen kardigán volt. :D
Igazából első látásra nagyon inspirálóak voltak a színei, így aztán mindenképp valami hozzá passzolót szerettem volna alkotni. Alapnak nude lakkot kentem fel, amire kék, zöld, mustársárga, barna, szürke és bordó színeket vittem fel dry brush technikával, majd a végén feketével egy kötött mintát nyomdáztam rá. :)






Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: