TESZT | Crystal Nails nyomdalemez - Polygons

Mára egy újabb nyomdalemezt hoztam nektek, méghozzá a Crystal Nails kínálatából. Volt már a márka egyik lemezéről szó a blogon,méghozzá a Paradise-ról, azt nagyon szerettem és lelövöm a poént, de ezt is szeretem, viszont ezen a kettőn kívül a többi lemez egyáltalán nem hozott lázba, vagy már van hasonlóm.


A lemez mérete körülbelül akkora, mint a MoYou-s, vagy a Born Pretty lemezek, viszont vékonyabb és nincs semmi a hátuljára rögzítve, így nem árt vele óvatosan bánni, ha nem szeretnénk megsérteni magunkat. Az áruk sem vészes, 750 ft körül mozognak. A minőségére egyébként nincs panasz, hiába a vékony vonalak, könnyen fel lehet őket szedni. A Polygons-on, már a neve is utal rá, hogy különféle állatok találhatóak geometrikus formákkal ábrázolva. Szerintem egy nagyon jól kihasználható lemez, engem konkrétan megszállt az ihlet és rögtön öt manikűrt is készítettem vele és még jó pár ötletem lett volna. :D


Idén nyáron a flamingó nálam nagyon nagy sláger volt, több manit is készítettem a témára. Most sem hagytam ki természetesen, a fehér alapra zölddel nyomdáztam pálmaleveleket, majd erre kerültek a rózsaszín flamingók. :)



 Nem is gondoltam volna, de ez a mani nagy kedvencem volt. Alapnak smooshy technikával zöldet, barnát és fehéret vittem fel, majd erre jöttek a kifestett állatfejek, a farkas, a maci, a zsiráf és az elefánt. Tiszta állatkert. :D



Nyilván a pingvines minta miatt került főként hozzám a lemez és már eléggé érzem a hideget és a telet, szóval mindenképpen bele szerettem volna építeni őt is egy manikűrbe. Hogy annyira azért mégsem legyen télies, lila színt használtam alapnak, amiket ezüst holo szilánkokkal bolondítottam meg és persze a pingvinekkel. :D



Az unikornis az év nagy őrülete, meg amúgy is cukik, úgyhogy meg is ihletett rögtön. Néha a kevesebb több alapon pasztell színeket kentem fel a körmeimre, amiket egy holo glitteres lakkal bolondítottam meg, majd a gyűrűsujjamra egy unikornis is rákerült.




És végül, de nem utolsó sorban ha már ősz, szerettem volna valamilyen ősziesebb manit is összedobni, ehhez a szarvasos mintát használtam fel, amit szintén kiszíneztem. Alapnak négy különböző igazi őszies szín került a körmeimre,  amit a szarvassal koronáztam meg.



Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Nagyoon tetszik mindegyik! Mindenképp beszerzem majd ezt a lemezt. :) A MoYou-nál láttam ehhez hasonlót, csak annak az ára sokkolt. :D Esetleg olyan bejegyzés várható, ahol bemutatod a körömlakkjaidat, lemezeidet? 😊 Illetve, hogy hogyan nyomdázol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ígérek semmit, de megpróbálok majd egy-két vagy pár bejegyzést összehozni a dolgaimról. Sokszor tervben is volt már, de mivel a készletem folyamatosan nő, így elég nehéz róluk írni. :)

      Törlés
  2. Az első két manid a kedvncem. Remélem, ezt a lemezta majd nálunk is be lehet szerezni. :)

    VálaszTörlés