LAKKTESZT | Sally Hansen - Red Zin, Café Au Lait, Pacific Blue

Az igazság az, hogy elég kedves Sally Hansen lakkom van, pedig amúgy nincs bajom a márkával, egyszerűen csak mostanában kevesebb és különlegesebb lakkokat próbálok beszerezni. A mostani Glamour napok alkalmával felhasználtam az 50%-os kupont, vettem egy fedőlakkot és egy szép nude árnyalatot. Valamikor a nyáron a barátomtól is kaptam egy lakkot, valamint valamelyik újsághoz is volt, így most egyszerre szeretném nektek őket bemutatni.


Az első két lakk a Complete Salon Manicure vonalban, a harmadik, ami az újsághoz volt, az pedig az Xtreme Wears családban található. Ha jól emlékszem már egyébként az utóbbi lakkcsalád is megvásárolható a Rossmannban, aminek én külön örülök, mert jobban belopták magukat eddig a szívembe. Olyan nagyon különleges dolgot nem tudok egyébként róluk írni, Szeretem az üvegüket, amiben jó sok lakkot rejtettek el, az ecsetük hosszú, lapított, amivel nagyon könnyen lehet dolgozni.
 A képeket nem egy időben készítettem, ezért mindenhol más hosszúságú a körmöm. :D

 610 Red Zin

A Red Zin egy bordó, zselés állagú lakk, ami két rétegben nagyon szépen fed, gyorsan szárad. Érdekes módon a piros színt nem szeretem magamon, ellenben a bordót és a sötétebb árnyalatokat nagyon, főleg ilyenkor ősszel. 



 220 Café Au Lait

Őt főként a neve miatt vettem meg, na meg mert szükségem volt egy 100. nude lakkra is, hiszem nálam a nude színek mindig nagyon hamar elfogynak, annak ellenére, hogy szeretem ha feltűnőek a körmeim. Egy nagyon szép nude, bőrszínű krémes lakk, kevés ezüst shimmerrel, ami szerintem nagyon szépen passzol az én bőrszínemhez is. Két réteges, bár én magamra felkentem a harmadik réteget is, mert némelyik körmömön nagyon bénán, csíkosan sikerült lakkoznom, de ez nem a lakk hibája, csakis az enyém. :D



 479 Pacific Blue

Ezen a nyáron nagyon kék mániás voltam, főleg az élénkebb, feltűnőbb királykék árnyalatokra pályáztam. Mikor megláttam őt is az újsághoz csomagolva, nem is volt kérdés, hogy jön velem. Zselés állagú, ezüst és kék shimmerrel. Három, vagy hosszabb körmökön négy réteg is elfér, így ha gyorsan szeretnék lakkozni, biztosan nem őt fogom elővenni, viszont oltári szép színe van. Kicsit csíkozódik, de olyan észrevehetetlenül. :D



Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése