TESZT | Moyra nyomdalemezek - Fall, Textures

Egyre ritkábban kezdenek megtetszeni a Moyra lemezei, viszont amikor megláttam a Fall-t, rögtön beleszerettem, a meg ha már a boltban jártam, megnézegettem mindegyiket és hogy ne egyedül jöjjön haza, megvettem hozzá a Textures-t is.


Összességében újdonságot nem tudok mondani a márka nagy lemezeiről, a minták rendben vannak, szerencsére egyikkel sem gyűlt meg a bajom.


Az 55-ös lemez különböző textúrákat, felületi mintákat tartalmaz, mint például a pulcsiminta, a márvány és a farmer. A középen található két nagyobb téglalap pedig a színátmenetes körmökhöz használható. Bevallom őszintén, én sokkal jobbnak érzem az ombréhoz a szivacsos technikát, én azzal sokkal szebb átmenetet tudok kialakítani. A többi minta viszont rendben van, jól kombinálhatóak. Három manit készítettem a lemezzel.


Az elsőnél fehér alapot használtam, amire színátmenetes nyomdázást készítettem.




A második egy pulcsi hatású köröm akart lenni, nude színt kentem fel alapnak, amire szál glitteres lakkot vittem fel, majd erre nyomdáztam barna színnel. Sajnos a végeredmény nem egészen olyan lett, mint amilyet szerettem volna, a sűrű minta miatt az alap nem látszik át szépen.




Harmadikként pedig egy márványos manit készítettem, amiből két verzió is készült, először egy szürke-fehér alappal, de az nem sikerült túl látványosra, végül egy nude-szürke-arany kombinációra nyomdáztam feketével.




A Fall lemezbe első látásra beleszerettem, régen éreztem már ilyet a Moyra lemezeivel kapcsolatban. Régóta kerestem már egy ősz témájú nyomdalemezt, ami tele van mindenféle fajtájú, formájú levelekkel, sőt ha ez nem lenne elég, a leveleken kívül még néhány Halloweeni minta is helyett kapott, valamint a kis baglyocskák mellett sem tudok elmenni szó nélkül. Szintén három manit is készítettem, de ezernyi ötletem lett volna még. :)



Elsőként egy esős manit készítettem, amihez alapnak szürke és kék lakkot használtam, majd erre jött a már kiszínezett esernyős minta.



A szőlős minta is nagyon szépre sikeredett és mivel aktuális is volt, őt is felhasználtam. Épp válogattam hozzá a színeket, mikor eszembe jutott, hogy nekem bizony van holo lila és zöld lakkom is, így nagyon holografikusra sikeredett az összhatás, hiszen alapnak is egy ezüst holo lakkot kentem fel. Imádtam! Csak úgy szikrázott a napsütésben. :)



Harmadikként pedig egy őszi leveles manit készítettem, szintén stamping decalal. Alapnak fehér színt kentem, amit feldobtam egy arany holo fedőlakkal, majd erre jöttek a más kiszínezett levelek. Őt is nagyon szerettem, sok dicséretet is bezsebeltem vele. :)




Nektek tetszik valamelyik lemez? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem tetszik mindkettő, de legfőképp az 55-ös. Az lenne a kérdésem, hogy a mintákat amikor befested, akkor vársz valamennyit, vagy rögtön nyomdázol vele? Mert én próbáltam úgy, hogy rögtön rányomtam kitöltés után, de szétnyomta a mintát, olyan pacás lett. A tiéd viszont gyönyörű. Megírnád, hogy hogyan kell ezt csinálni? Előre is köszi,
    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildikó!
      Én szilikon padra szoktam nyomdázni a mintákat és azon festem ki őket. Miután megszáradnak átkenem átlátszó fedőlakkal és ott is várok egy picit. Ha már majdnem megszáradt az átlátszó fedő, akkor szoktam lehúzni a padról és rárakni a körmeimre. :)

      Törlés