WNAC 2016 | június 3. - pálmafa

Eredetileg pénteken kellett volna kiraknom ezt a bejegyzést, viszont mikor írtam a heti posztokat, eszemben sem volt, aztán péntek este ráeszméltem, hogy teljesen kiment a fejemből. A manikűr már készen volt, csak épp a képek nem voltak megszerkesztve, de most pótolom. :)


Utolsó előtti téma a pálmafa. Sok pálmás manikűrt készítettem már, mindig megpróbálok egyedi színösszeállításokat használni, de mindenképpen valami feltűnőt, neont szerettem volna. A rózsaszín tuti volt, mellé vagy a zöldet, vagy a kéket szerettem volna, végül az utóbbira esett a választásom. Színátmenetet készítettem, kicsit oldalasan, hogy ne legyen annyira uncsi. Két körmömre került pálmafa, amit szabad kézzel, akril festékkel rajzoltam. A többi körmöm pedig kapott egy kis holo csillogást, ami nem lett annyira látványos, hiszen lemattítottam a felületet. Mattan és fényesen is láthattok róla képet, de végül úgy hordtam, hogy csak a pálmafás körmeimet mattítottam, a többi pedig fényes maradt. :)






Nektek hogy tetszik jobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése