LAKKTESZT | Sally Hansen Miracle Gel - Miss Wanderlust

Eddig még nem próbáltam a Sally Hansen Miracle Gel lakkjait, valahogy olyan átlagosnak tűnt a színválasztéka, viszont mikor Emagon megláttam féláron a Miss Wanderlust árnyalatot, egy pillanatig sem gondolkodtam rajta rögtön meg is rendeltem. :)


Az üvege duci, 15,96ml lakkot tartalmaz, ami elég sok. Az ecsete kerekített, amit a legjobban szeretek, könnyű vele dolgozni. A Miss Wonderlust nevű lakk egy korallos narancsos alapszínű árnyalat, amiben nagyobb holografikus és kisebb arany hexagon glitterek úszkálnak. Az állaga jó, könnyű kezelni, millió csillám van benne, így nem kell halászgatnunk. Két rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad és félmattra. Összességében nekem tetszik, nem bántam meg, hogy megrendeltem. :)








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nekem ez nagyon nem tetszik. Olyan olcsó hatású. De a kagylós manid mesés lett! :)

    VálaszTörlés