LFP! | tengerész

Az utóbbi pár Lakkozz! Fotózz! Posztolj! témából kimaradtam, egyszerűen sem időm, sem ötletem nem volt egyikre sem, valamiért nem igazán akart jönni az ihlet. A mostanit semmikép nem szerettem volna kihagyni, igyekszem visszarázódni és ezentúl minden témára megpróbálok valami manikűrt összehozni.



 Egy jó kis nyári téma van ma terítéken, mégpedig a tengerészes körmök, aminek az ötletadója Barbi. Mindig megpróbálok valami különlegeset kitalálni, hogy ne legyen olyan snassz, most viszont maradtam a klasszikus kék, piros, fehér, pöttyös, csíkos, horgonyos verziónál. Sok technikát alkalmaztam az elkészítésénél, a csíkokat nail vinyls-el, a pöttyöket pontozóval készítettem, a horgonyt pedig nyomdáztam. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Szép manikűr, az a piros-bordó lakk milyen jó árnyalat!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini lett, én imádom az ilyen típusú körmöket :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Szuper ez a horgony minta! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Szuper ez a horgony minta! :)

    VálaszTörlés