TESZT | puzzle nail vinyls

Mára az utolsó stenciles bejegyzést hoztam nektek, amit a Whats up nails webáruháztól kaptam. Vele volt a legnehezebb dolgom, az első manikűröm nem is tetszett vele, így újra kellett csinálnom, azért is húzódott idáig a tesztelése.



Egy íven 12 db kirakós ragasztó található. Itt nincs, közepes, nagy és extra nagy méret, vagy egy vagy két ívet rendelhetünk, nyilván ha kettőt rendelünk, olcsóbban jövünk ki. Mind a külső, mind a belső ragasztó használható belőle. Nagyon-nagyon óvatosan kell felszedni a matricát, hiszen a belső részei, a kirakó körvonalai olyan vékonyak, hogy könnyen elszakadhatnak, hárommal én is így jártam, dobhattam is őket ki a kukába, szinte az egész ívet felhasználtam. :/ Könnyen ragad, bár ha nem figyelünk néhol megcsúszhatnak a vékony vonalak és kicsit eldeformálódott kirakót kaphatunk a körmeinkre. :D
Fehér alapot használtam, amire aztán ráragasztottam a stencilt, majd rózsaszín, lila és kék színeket vittem fel szivaccsal rá. Gyorsan leszedtem a matricát és tádááám... Sehogy nem akartak szépen kontúrozott körvonalak sikerülni, de ennyi baj legyen. :D Felszedésnél is figyelni kell ám, hiszen a vékony vonalak könnyen ottmaradhatnak a körmeinken..
INNEN tudjátok megrendelni, vagy a NailLandnél is elérhető.
Készítettem egy videót is a maniról, az Instagramomon meg tudjátok nézni, de amint lesz időm ide is belinkelem. :)









 (A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: