LAKKTESZT | Claire's - Time for tea

Pestre látogatásomkor természetesen útba ejtettem a Clarie's-t is, ahonnan nem tértem haza üres kézzel. Bár nehéz volt a választás a sok szépség közül, végül csak egy lakkal tértem haza.


A Time for tea névre hallgató szuper cuki szépség nem más, mint egy glitteres fedőlakk. Tudjátok rólam, hogy bár kevésszer használok, de azért glittermániás vagyok és ennek a cukiságnak nem tudtam ellenállni. Átlátszó az alapja, melyben minim, apró és nagy fehér; kicsi és közepes lila és pink, halvány rózsaszín és kék masni alakú glitterek úszkálnak, egy szóval jól meg van tömve mindennel. :D Nem kell halászgatni, bár a masnik képesek leülni az aljára, de használat előtt jól fel kell rázni és nem okoz bonyodalmat. Nude alapra próbáltam, de igazából szerintem bármilyenen megállja a helyét. :)








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki. :) Nekem is van két Claire's topperem még a tavalyi kollekcióból. :)

    VálaszTörlés