WNAC 2016 | június 2. kagylók

Ismét itt a hétvége, egy újabb pénteki nap, egy újabb WNAC téma, melyen ezúttal a kagylók kerültek középpontba.


Nem akartam túlcsicsázni, először szabad kézzel szerettem volna valami jót festeni, végül teljesen elment tőle a kedvem. Épp inspirációs képek után kutattam Pinteresten, mikor valahol megláttam egy pasztell kék, rózsaszín párosítást, amibe teljesen beleszerettem. A színek már megvoltak a kérdés már csak az volt, hogy mit meg hogyan. :D Maradtam a két kék, három rózsaszín felállásnál, majd előkaptam a csodaszép átlátszó holografikus transzferfóliám és mindegyik körmömre rányomkodtam. A középső és a gyűrűsujjaimra szerettem volna valami mást is, úgyhogy ők egy kis sellőport is kaptak még pluszba, viszont ahogy felvittem a fedőlakkot, a holo és a sellő hatás szinte teljesen eltűnt. :/ Végül a kék körmeim szegecseket és 3D-s kagylókat kaptak díszítésként, a rózsaszín alapra pedig ezüsttel csigavonalakat nyomdáztam. Nekem nagyon tetszett az összhatás, imádtam hordani. A ki díszeket két réteg fedőlakkal fixáltam, 5 napig simán kibírták, nem akadtak bele semmibe. :)










Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés: