TESZT | Moyra nyomdalemez - 08 Geometry; 26 Summertime

Ismét szert tettem két Moyra nyomdalemezre, az egyik már egy régebbi kiadású, a másik pedig egy újdonság, amit nem tudtam otthagyni. A másikat nővérem vette, neki tetszettek meg a lemez mintái.


08 Geometry
Ez az a lemez, amit magamtól soha nem vettem volna meg, viszont így, ha már nővéremnek kellett, gondoltam írok róla. Nevéhez hűen számos geometrikus minta található rajta, köztük csíkos, cikcakkos, háromszöges és csillagos mintákkal is, bár hozzám egyik sem áll túl közel. A vékonyabb vonalas mintákat nehéz szépen felvenni, hiába próbálkoztam többféle nyomdafejjel is, többféle technikával is. 








26 Summertime
Imádom a nyárias témájú lemezeket, így mikor megláttam, hogy a Moyra is kijött egyel, rögtön elküldtem nővéremet, hogy szerezze be nekem. Minden megtalálható rajta, ami a nyárról eszünkbe jut, virágok, fagyi, napozóernyő, strandpapucs, fürdőruha, horgony, pálmafa, rája, cápa, koktélok. Külön tetszik, hogy kisebb és nagyobb méretű minták is találhatóak rajta, így mindenki megtalálhatja a körömméretéhez illőt. A kisebb mintákból némelyik elég nehezen felszedhető. Stamping decalhoz is tökéletes lehet.








Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. A geometrikus mintás tetszik, de fura, hogy pont a vékony vonalakat nehéz felszedni, kezdő nyomdázóként más lemeznél mindig azokat volt a legkönnyebb.
    Szép manikat csináltál. Engem kissé idegesítenek ezek a lemezek, hogy minden mintavétel után törlés van, szóval maradok még mindig a kettő Moyra lemezemnél. A lakkjaikat valahogy jobban szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. ezeket a vékony vonalakat nehéz, nem elég mély a lemez hozzá. én egyébként is minden mintavétel után törlök, szerintem másodszorra már nem olyan szép a minta. :/

      Törlés
    2. A Moyránál én is kénytelen vagyok mindig törölni, a videón is úgy mutatták, hogy muszáj. A MoYounál két kéz között törlök csak, bár ugye látszik, ha nem úgy veszi fel a mintát, mint kellene, akkor gyakrabban. Meg nem is szabad annyira lehúzni a festéket, mint megszoktam, szóval oda kell figyelnem.

      Törlés
  2. A geometrikus lemezen én is gondolkodtam már, de a másodikon egyetlen olyan minta sincs, ami megfogott volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a második nagyon évszakhoz kötött, az elsőt pedig az év minden szakaszában fel lehet használni. :)

      Törlés