TESZT | Moyra nyomdalemezek - Celebrations 2, Winter is here

A múltkor már említettem, hogy négy nyomdalemezre is sikerült lecsapnom a Moyrától, amiből kettőt már láthattatok a blogon, kettőt pedig most szeretnék bemutatni nektek.


A lemezek nagy méretűek, a szokásos minőséggel. Mind a kettőn találhatóak kisebb és nagyobb minták is, így bármilyen körömméretre megfelelőek lehetnek.


A Celebrations 2-es lemezén az ünnepekhez kapcsolódó minták találhatóak. Az első is megvan nekem, azon főszerepet inkább a karácsony kapott szerintem, ezen pedig az újévi, szülinapi, valentin napos minták, de találhatok rajta a halloweenhez, a farsanghoz és a hálaadáshoz kapcsolódó ábrák is. A kis írások is tetszenek, bár bevallom őszintén, egyiket sem próbáltam még, így nem tudom, hogy mindegyik feljön-e normálisan a lemezről. A lemezzel három mani készült, egy valentin napos, egy hálaadásos és egy bajuszos (movember). Még novemberbe szerettem volna nektek megmutatni, de kicsit megcsúsztam vele, így  már nem annyira aktuálisak.








Minden karácsonyi lemezzel meglehet engem venni, ezért a Winter is here-nek sem tudtam ellenállni. Rég mondtam ilyet, de ezt tényleg nagyon eltalálták, szinte az összes minta tetszik kivétel nélkül (főleg a pingvines :D). Biztosan fogtok még vele manit látni a blogon és már láthattatok is, most kettőt is hoztam nektek. Az elsőnél a hópelyhes és a pingvines mintát, a másodiknál pedig a pulcsisokat használtam fel.






Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a karácsonyi lemez, bár az én körmeimre olyan nagyok a minták, hogy magamon valahogy nem annyira tetszik mint a te brutálhosszú körmeiden <3

    VálaszTörlés