NAIL ART | Glam Nails Challenge november

Újabb hónapot hagyunk a hátunk mögött, ezzel együtt a Glam Nails Challenge újabb, novemberi témáit is befejeztük. Ahogy már megszokhattátok, Instán már láthattátok külön-külön a képeket most egy nagy bejegyzésben összeszedtem nektek őket.



A hónapot egy pávás manival kezdtük. Fekete alapot kentem, amire kék és zöld holo lakkokat vittem fel dry brush technikával, majd arany tollakat nyomdáztam rá.



A második téma a kedvenc étel volt. Már első olvasatra is ez volt a kedvenc témám ebben a hónapban és rögtön tudtam is, hogy milyen manit fogok készíteni. Az én egyik kedvenc kajám a pizza, természetesen csak a borsóleves után, de azt nem igazán tudtam volna kivitelezni, így hát maradtam egy pizzás-hamburgeres-tojásos-sültkrumplis nyomdamintánál, amiket kifestettem, majd matricaként vittem fel a körömre. Imádtam hordani. :D



 Harmadikként a mókuskák kapták a fő szerepet. Barna dry brush alapra barna mogyorós, makkos mintát nyomdáztam, a gyűrűs- és a középső ujjamra pedig egy mókuskát vittem fel.



Az esőfelhő témánál semmi ötletem nem volt, ha jól emlékszem meg is csúsztam vele. Végül az egyik rég elfeledett lakkomat vettem elő, ami egy kicsit borongós idő hatású, majd erre felhőcskéket rajzoltam.



Az esernyő témára holo esernyőket álmodtam meg, amiket halvány szürke alapra tettem fel.



 A baglyocskák nem a kedvenc állataim, így eléggé megúszós manit sikerült összehoznom. Erre a csodás zöld alapra arannyal levél erezetet nyomdáztam, majd fehérrel kaptak helyet a baglyok.



Nem szerettem volna unalmas őszi ombre körmöket alkotni, ezért  úgy döntöttem, hogy nem az alap, hanem a falevél minták lesznek átmenetesek a körmeimen. Alapnak egy nagyon halvány barnás színt vittem fel, amire fehérrel fa erezetet nyomdáztam, majd erre jöttek a barna-piros-narancs átmenetes levelek.



A pulcsi mintánál az alap adott volt, hiszen épp próbálgattam a fur effect géllakkjaimat. Minden körmömre más szín került fel, amiket ugyanolyan nyomdamintával tettem egységessé.



Az első fagy témától kicsit féltem, végül nagyon tetszett a végeredmény, őt is imádtam hordani. A kékes-holo ezüstös márványt designer padon készítettem el, amiket aztán egy fehér alapszínre vittem fel.


Nektek melyik a kedvencetek?

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése