NAIL ART | téli körmök a MoYou-val

Az Instagramon nem is olyan régen a MoYou körömdíszítő versenyt hirdetett, ahol karácsonyi témában kellett alkotnunk. Lehet kicsit még korai, de én már nagyon vártam ezt az időszakot, mostanában már szinte mindig téli körmöket csinálok. Sajnos nem nyertem, de imádtam megalkotni a manikat és hordani is. Négy változat is készült, az Instán már láthattátok őket, most itt is szeretném nektek megmutatni.



Az első körömhöz rózsaszín alapot festettem és mivel nagyon szeretem a szürkével való kombinálását, ezért szürke, arany és fehér lakkokkal nyomdáztam rá a norvég csillagos mintákat. A Festive 04-es és 30-as, valamint az Enchanted 16-os lemezét használtam hozzá.



Szerettem volna egy barnás, arany kombinációt is  készíteni. Nude alapot kentem, amire először fehérrel nyomdáztam, majd a fehér mintákra arany és barna ábrák is kerültek az Enchanted 16-os és a Festive 34-es lemezével.



A harmadik variációban fehér alapot kentem, amire szürke és rózsaszín holo lakkal vittem fel a  norvég mintákat, amik a Festive 30-as lemezén találhatóak.




Az utolsó és egyben a kedvenc manimhoz vibráló kék lakkot vittem fel, amire ezüst holo és fehér lakkokkal vittem fel a pulcsimintákat, amik a Festive 04-es és 30-as lemezén találhatóak.


Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése