SZEMÉLYES | karácsonyi kívánságlista 2017

Az évben nem igazán készültem karácsonyi kívánság listával, úgy különösebben semmire sincs szükségem, na meg amúgy is nagyon szeretem a meglepetéseket és szerintem amúgy is könnyű eset vagyok, már ami az ajándékválasztást illeti. Addig-addig noszogatott a barátom és a nővérem is, míg végül beadtam a derekamat és összeszedtem pár dolgot, aminek örülnék. :)



Szégyen, nem szégyen, még mindig nem szerettem meg az olvasást. A színezést viszont még mindig szeretem, bár eléggé válogatós vagyok, valahogy a kajás képeket jobban szeretem kiszínezni, ezért is esett a választásom a Konyhadekor és az Édes álmok színező könyvekre. Sok helyen láttam már az Egy év az életemből naplókönyvet is, és utánajárva nekem is megtetszett, szívesen töltenék vele jövőre minden napomból egy kis időt.
Mivel az évben nem váltottuk ki a Life book-ot, ezért valami jó kis határidőnaplóra is szükségem lenne, amiben napra leosztva tervezhetem meg a napi teendőimet, valamint az egyéb dolgaimnak is van benne hely. A mostani és a tavalyi dm-es határidőnaplók elosztása ilyen szempontból nagyon tetszett, remélem sikerül valami hasonlót találni. :)


Körmösként persze egy pár szakmába illő dolognak is nagyon örülnék. Imádom a bőrvágó ollómat, évek óta nyúzom és már egy ideje készülök újat venni, nehogy baja legyen a kicsikémnek. :D Múltkor például azt álmodtam, hogy leejtettem és kicsorbult a hegye, erre másnap sikerült levernem az asztalról, de szerencsére semmi baja nem lett. Azt hiszem ez egy jel volt... :D (Mindenképp olyat szeretnék, amilyen most van, szóval drága tesókám jó lesz, ha észrevétlenül lenyúlod majd, ha nincs szükségem rá, vagy lefényképezed... :D)
Nagyon szeretném megtanulni az orosz manikűrt, ezért a hozzá illő fejek is jól jönnének. EZT és EZT is néztem.
Ezekbe a szivárványos csiszolófejekbe rögtön beleszerettem, viszont sajnos idehaza nem lehet őket kapni és most már túl késő, hogy ideérjenek. Igazából mind a négyet szeretném, ne is kérdezzétek, hogy miért, első látásra megdobogtatták a szívemet. :D
Csak hogy valami lakk is legyen, az Essence Holo Rainbow kollekciója nagyon nagyon tetszik, viszont már kettő megvan belőle, így már csak  a 02-es Holo maniac, 04-es Holo love és a 05-ös Holo fever hiányzik közülük.


Pár ruhát is sikerült összeszednem, bár itt konkrétat nem tudok mondani, minden jöhet, ami pingvines! Pulcsik, pizsamák, pólók, zoknik. :D Egy nagy kockás, "terítő" sálnak is nagyon örülnék, amit ha a nyakam köré tekerek, alig látszom ki. :D

Bögrék is jöhetnek minden mennyiségben, a felső körömlakkos régóta nagyon tetszik. Az IKEA-s kaktusz plüssel is régóta szemezek. (Igen, belülről még igazi gyerek vagyok. :D)Pingvines ágyneműhuzatok, takarók és párnahuzatok is jöhetnek minden mennyiségben, valamint szeretnék egy jó kis fehér fényű aszatli lámpát is, amit akár fotózáshoz is használhatok.

+1 Nem egy nagy dolog, de ebbe a két pingvines, Avonos tusfürdőbe is beleszerettem, ha mindenkitől ezt kapok sem bánom. :D

Így hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem tudtam segíteni az én kis angyalkáimnak. Ha nem kapom meg őket, sem bánkódok, meg amúgy is nekem minden jöhet, ami körmös, pingvines, kaktuszos és Pikachus. :D :D :D

Nektek van karácsonyi kívánságlistátok? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése