TESZT | BeautyBigBang nyomdalemezek - 05; 06; 07

Újabb csomagot kaptam a BeauutyBigBang webáruháztól, amiben egy pár nyomdalemez is lapult. Mivel a márka lemezei még újdonságnak számítanak a piacon, így alig vártam, hogy kipróbálhassam őket. A négyből csak három ért ide és ebből az egyik nem is olyan amit szerettem volna sajnos, de nem baj.


A lemezek négyzet alakúak, akkorák mint a Born Pretty, vagy a Bundle Monster négyzetes lemezei. A legtöbbön hat teljes körmös minta helyezkedik el, de van olyan lemez is, amin kisebb, különálló ábrák vannak. Nincs okom panaszra a minőségét illetően, nekem mindenféle nyomdafejjel és nyomdalakkal felvette a mintákat.


A 05-ös lemez a kedvencem mind közül, amin téli, pulcsis minták találhatóak. Számomra nagyon jól kihasználható a lemez. Két mani készült, az egyik egy dupla nyomdás, pléd mintás, a másik pedig reverse technikával készült. INNEN tudjátok megrendelni. :)








A 06-os szintén egy téli témájú nyomdalemez, amin kisebb különálló formák is találhatóak. Szintén két mani készült a lemezzel, egy barnás-arany kombináció, a másik pedig szintén reverse stamping technikával készült. INNEN tudjátok beszerezni. :)







Még két téli témájú lemezt vártam, helyettük csak egyet kaptam, mégpedig a 07-est. Bevallom ez a lemez nem igazán tetszik, csak a felső sor jobb oldali mintáját tudom magamon elképzelni, így csak ezzel készítettem körmöt is. INNEN tudjátok megrendelni. :)





Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése