ManiCute | mézeskalács

A legutóbbi ManiCute bejegyzés óta ismét eltelt három hét, ami azt jelenti, hogy újabb témával jelentkezünk. Így a karácsony közeledtével szerintem nem is találhattunk volna ki jobb témát, mint a mézeskalács. :)


Nagyon szerettem volna a témára szabad kézzel alkotni, meg úgy mindegyik decemberben készült körmömre, csak hát nem úgy jöttek össze a dolgok, de nem szerettem volna semmiből kimaradni, így mindenhol az egyszerűbbet választottam. Na de nem akarok panaszkodni, nézzük a manit...
Alapnak egy nude lakkot vittem fel, amit feldobtam az Essence Winter? Wonderful... fedőlakkjával. Erre jöttek a kis mézik, amiket fehérrel nyomdáztam és barnával töltöttem ki. A minták a MoYou Festive 55-ös lemezén találhatóak.





Ti szeretitek a mézeskalácsot? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: