Moyra éves körömkihívás | 8. forduló - karácsony

Véget ért a Moyra éves körömkihívása és természetesen az utolsó fordulót sem hagyhattam ki, aminek a témája mi más is lehetett volna, mint a karácsony. Az egész versenyről fogok egyébként hozni még egy összefoglaló bejegyzés is, na de most nézzük, mivel készültem a 8. fordulóra.


 Nagyon szeretem a telet, a karácsonyt, talán ez az egyik kedvenc évszakom a körömdíszítések terén, viszont nagyon unalmasnak találtam már a szokásos arany, piros, bordó, ezüst színeket, ezért mindenképpen valami teljesen mást szerettem volna. Így jutott eszembe egy kék holografikus alap, amire különböző, főleg a télhez kapcsolódó dolgokat festettem. A nagyujjam, ami egyébként nem látszik, pulcsis mintát kapott, ehhez a koncepcióhoz készítettem a mutató ujjam is, amire kesztyűt festettem és hogy egy kicsit feldobjam, plüssport is használtam hozzá. Mindenképpen szerettem volna a kedvenc állatomat, a pingvint is ábrázolni a körmeimen, ezért a középső ujjamra ez az állat került. Körömlakkot és akrilfestéket használtam  a festéshez, bár nem látszik, de a ruhája színét is holo lakkokkal töltöttem ki. A gyűrűsujjamon egy hógömböt próbáltam megjeleníteni, átlátszó géllakk segítségével. Bár a képeken nem látszik, de valóban kiállt kicsit a felületből, de egyáltalán nem volt zavaró. A kisujjamra pedig porcelánport szórtam, amibe a snow feliratot véstem, ezzel havas hatást elérve, habár sajnos már évek óta nem volt fehér karácsonyunk. :(
Összességében én nagyon beleszerettem ebbe a maniba, szerettem elkészíteni és hordani is. :)




Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. hát ez a plüsspor és porcelánpor valami eszméletlen ötletes! gyönyörű mani lett, várjuk az összefoglalót a versenyről :)

    VálaszTörlés