LAKKTESZT | Trend It Up Prisma tip - 010, 050

Volt már szó a Trend It Up lakkjairól a blogon, amiket nagyon megszerettem és ár/érték arányban is nagyon jók. Akkor is tudtam már, hogy nem ők voltak az utolsó lakkjaim a márkától. Bár nem sűrűn járok dm-ben, de ha ott vagyok, akkor mindig megállok az állvány előtt. Egy-két hónapja jelentek meg a Prisma tip család lakkjai, amiben ha jól emlékszem 5 vagy 6 árnyalat kapott helyet. Mindig szemeztem velük, de legutoljára már nem bírtam ellenállni a csábításnak, így két újonccal gazdagodott a készletem.


A lakkok üvege a többiéhez hasonlóan kocka, az ecsetük lekerekített, amit én személy szerint még mindig I-M-Á-D-O-K. Álom vele dolgozni, az állaguk is nagyon jó. Kicsit sajnálom egyébként, hogy a lakkok nem neveket, hanem számokat kaptak, na de nézzük is őket.


A Prisma tip 010-es lakkja egy csodálatos sötétszürke árnyalat, ami tele van ezüst holografikus glitterekkel és egy pici ezüst shimmert is vélek benne felfedezni. Már kevés fényben is nagyon szépen előjön a holo csillogása. Két réteges, gyorsan szárad, viszont a csillámok miatt érdes marad a felülete, így érdemes fedőlakkot használni rá.






A 050-es egy  nagyon szép középkék, szintén ezüst holo csillámokkal teletömött lakk. A képek sajnos nem sikerültek színhűen, élőben ettől picit sötétebb az árnyalata és sokkal jobban holozik is. Nagyon nagyon tetszik, igazi téli lakk. Két réteges, fedőlakkot igényel.





Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése