TESZT | Born Pretty nyomdalemezek - BP-184; 187; X53

Újabb lemezeket hoztam, ezúttal a Born Pretty Store webáruház  kínálatából, és mivel a főként karácsony/szilveszter témájúak, gondoltam még gyorsan az ünnepek előtt megmutatom nektek őket. :)


A lemezek a szokásosak, két kör és egy négyzet alakút választottam, mindegyik mintát szépen fel lehet venni róluk.

BP-187

A 187-es lemezen kisebb és egész körmös minták is találhatóak főleg karácsony témában. A kedvencem a szarvasos, de sajnos nem sikerült semmi ötletesek alkotnom vele. Végül két manit csináltam, az egyik egy kék-ezüst holo párosítás, a másik pedig egy fehér-arany-fekete kombináció, amit egyébként nagyon megszerettem. INNEN tudjátok beszerezni. :)






BP-184

Kifejezetten szilveszteri témájú lemezem nem nagyon van, ezért is esett a választásom a 184-es lemezre. Négy egész körmös, csillagos, pezsgős, tűzijátékos és egy Happy New Year felirat található rajta. Szintén két manit készítettem, egy fekete-fehér párosítást és egy bordó-arany kombinációt. :)
INNEN tudjátok beszerezni a lemezt.







 BP-X53

Végül egy kakukktojás, ami nem ünnepi témájú, de nem szerettem volna neki külön bejegyzést szánni. A X-es szériából az 53-as lemezt választottam, aminek a mintái a kávés témára épülnek. Több ilyen lemezem is van már, de nem bírtam neki ellenállni. A manihoz színátmenetes alapot készítettem, amire feketével nyomdáztam. INNEN tudjátok beszerezni.




(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Melyik tetszik nektek a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése