NOTD | karácsonyi pingvines

Kicsit el vagyok maradva, bevallom őszintén jól esett ez a pár nap a blog nélkül, de igyekszem visszarázódni, pótolni a lemaradásokat, valamint nagyon sok újdonságot szeretnék nektek bemutatni a közeljövőben.
Először is a karácsonyi manimat szeretném nektek megmutatni, ami nem is lett annyira karácsonyos, viszont annyira megszerettem, hogy a mai napig ezt hordom, de sajnos nemsokára meg kell válnunk egymástól. A szemfülesebbek már láthatták Instagramon, most itt is megmutatom.


Az alapkoncepcióm a pingvinek voltak, tudjátok, hogy mennyire oda vagyok értük, így hát mindenképp szerettem volna ezt a cuki kis állatot ábrázolni a körmeimen. Sok helyen láttam hasonló mintát, ami nagyon megtetszett, ezért is esett erre a választásom. Mivel nagyon meguntam a szokásos arany, bordó, piros, kék, ezüst, fekete színeket, valami teljesen másra vágytam, ezért egy világos szürke lakkot kentem fel alapnak, amire aztán kerültek a hópelyhes, pingvines, kesztyűs minták. Kicsit csaltam, mivel nem volt sok időm a körmömre, ezért a mintákat már kb 2 héttel azelőtt megrajzoltam egy designer padra, így csak át kellett kennem fedőlakkal és már mehetett is a körmeimre. Nem nagyon volt még teli köves körmöm, főleg hosszabb ideig, ezért a bal kezem gyűrűsujját és a jobb kezem kisujját telibe raktam különböző méretű ezüst kövek segítségével, amihez a Perfect Nails Glue gel-jet használtam. Annyira jó ez az anyag, hogy a mai napig nem hagytam el egy követ sem.





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése