TESZT | CND Creative play - Peony Ride; Oh!Flamingo; You've got kale + :Yours nyomdalemezek - Queen of hearts; Tropical vibes; Deep ocean

Egy kisebb kihagyással, de újra itt, bár azt nem ígérhetem, hogy ezentúl rendszeresen fogok posztolni, viszont sok minden várakozik a polcomon, hogy végre megmutathassam nektek.
A mai bejegyzés főszereplőit még ha jól emlékszem, februárban szereztem be, bár akkor nem éreztem aktuálisnak, mindenképpen nyáron szerettem volna őket megmutatni nektek. Egy CND Nail Lounge rendelés alkalmával került hozzám három Creative play lakk és három :Yours nyomdalemez, amiket ha jól emlékszem akciósan szereztem be.


A Creative play lakkok a szokásos üveggel, ecsettel rendelkeznek és a szokásos minőséget hozzák.  Az állaguk is tökéletes számomra, jól kezelhetőek. Mindegyik színt két rétegben vitte fel a körmeimre, gyorsan száradnak.

Sötét, élénkebb rózsaszín árnyalat. 



Nagyon szép nyárias, középrózsaszín árnyalat.



Nyárias zöld, a valóságban nem ennyire élénk, mint a képen és egy kicsit talán sötétebb is. (Ja és nekem egyáltalán nem a kelkáposzta jut róla eszembe :D)



:Your nyomdalemezekről is volt már szó a blogon. Kicsit drágállom őket, viszont fantasztikus a minőségük, kellően mélyek a minták rajta és nagyon könnyű velük dolgozni. Nagyon picikék egyébként, körülbelül akkorák, mint egy bankkártya. Sikerült három olyan lemezt választanom, amin egy nagyobb minta található (meg mellettük egy pár pici), de nagyon jól ki lehet belőlük ragadni  a részleteket.

A nevéből adódóan szívecskés, valamint az ezt kitöltő ornamentikus, mandalás mintákból áll.





A nyarat idéző lemezek a kedvenceim közé tartoznak, imádom az ilyen mintákat, ebbe is rögtön beleszerettem, bár a nagy pelikán nem tudom kinek a körmére fér rá. :D




Ismét egy nyárias lemez, aminek nem tudtam ellenállni. A kis kagylós minták nagyon cukik, de a nagy vízicsikót és a medúzát kár, hogy csak részleteiben lehet a körmökre tenni.




Mindegyik terméket a CND Nail Lounge webshopjából szereztem be, a neveikre kattintva elérhetitek a hozzájuk tartozó linket, ahonnan megtudjátok őket rendelni is.

Nektek melyik a kedvenc? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Lovely nails
    Lovely))
    How are you spending your weekend?
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/top-searches-for-summer-seasonal-seo.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a manikűrök, nekem az utolsó a kedvenc! (-:

    VálaszTörlés