LAKKTESZT | Essence Holo Rainbow kollekció

Még ha jól emlékszem az Essence tavaly őszi szortiment újdonságai voltak a Holo Rainbow körömlakkok, amikbe első látásra beleszerettem. Elsőként kettő jött velem haza még akkor, majd február környékén megláttam őket akciósan és a maradékra is le akartam csapni, de a háromból csak kettő árnyalat volt kint a polcon, így egy híján majdnem az összes árnyalatot beszereztem a holo családból.


Az üvegük a szokásos Essence, az ecsetük lapított, könnyű velük dolgozni. A kollekció lakkjainak alapja színezett, kivétel az ezüst, amibe holografikus csillámokat rejtettek. Kicsit nekem hasonlítanak a Cupcake Unicorn kollekciós lakkjaira, ezért is szerettem meg őket annyira, ezért ha valaki lemaradt volna róluk, vagy drágállotta őket, szívesen ajánlom alternatívának. Mindegyik árnyalatból elég a két réteg, a csillámokat érdemes szépen elegyengetni, hogy ne kapjunk puklis felületet. Hamar szárad, viszont érdemes két vastagabb réteg fedőlakkal borítani, hiszen a csillámok miatt issza a fedőlakkot a felület. Leszedni nem a legegyszerűbb, de alufóliás módszerrel nagyon szépen sikerült őket eltávolítanom a körmeimről.

01 Hello holo
Átlátszó alap, ezüst holografikus glitterek





02 Holo-maniac
Sötétzöld alap, ezüst holografikus glitterek





03 Holo rocks
Középkék alap, ezüst holografikus glitterek





04 Holo love
Rózsaszín alap, ezüst holografikus glitterek





Nektek melyik árnyalat tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése