Halloween III.

Azt hiszem ma jön az egyik számomra legjobban tetsző körmöm. :))
Az előző két halloween-es körmömet megnézhetitek ITT és ITT.

Egy kis időhúzás....
Tegnap este csináltam töklápásokat. (ügyesen le is törtem az egyik körmömet... :( ) Ez már nálam megszokásnak számít, hiszen 4-5 éve minden halloween-kor faragok 1-et, 2-őt. :)

Na nézzük a kis cuki tököcskéimet... :DDD


Az egyik egy sima nevetős tök. A másik pedig egy vámpírtök. :DDD

Na és akkoorrr most jöjjenek azok a csodás körmök....
(most kb mindenki felteszi magának a kérdést, h ezek azok a nagyon jó körmök...? o.O)


Fénynél csak egyszerű kis ijesztgetős szellemkék....
és akkor most ugrik a majom a vízbe....
 



(hatásszünet)





sötétben pedig TADAAM világítós, ijesztgetős szellemkék. *-*

Nektek hogy tetszik? :)

Ti is faragtatok töklámpásokat? :))

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. hol vettél és mennyiért sötétben világítós lakkot? :O
    szupii^^

    VálaszTörlés
  2. köszönöm. :)
    Miskolcon a Metropol áruházban van egy körömlakkos bolt, pontosan nem tudom a nevét. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper otlet a villagito kormok, nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. én is nagyon imádom, mióta megvettem, mindig ezt használom fedőlakknak. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez állati jó :) Mennyi volt a világítós lakk? és meddig bírja egy "töltéssel"? :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem alapból is jó a körmöd, de így pláne :P

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok. :DD
    390 Ft volt és az egész estét bírja egy "töltéssel" :D
    szóval nálam így kb este 10-ig van felkapcsolva a villany és általában reggel fél 6-kor, de van mikor később kelek és ég akkor is világít. igaz, nem olyan erősen, de akkor is. :)

    VálaszTörlés
  8. Uu, nem tudod megmondani, milyen márkájú? 1000 éve ilyet keresek, de eddig csak UV fényben világítót találtam. :(

    VálaszTörlés