csillámos-virágos.

Sziasztok lánykák!
Bocsássatok meg, hogy szombat óta nem volt bejegyzés a blogon, de elég sok dolgom volt. A héten a körmömet sem csináltam meg, hisz a múltheti leopárdmintás nagyon jól tart, egy kicsit sem kopott még le. :)

Jövőhéten hozok nektek halloween-es körmöket, valamint egy pár tippre festett mintát és persze a lakkteszteket sem felejtettem el. 
Persze addig is lesz bejegyzés a blogon, pár régebbi körmömet mutatom majd meg. :)

Nyár végi körmöm, csillámport és kicsi virágokat használtam hozzá. :)

Nektek hogy telt a hosszú hétvége? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Szupi lett. És még mindig csak ámulni tudok, hogy tudsz ilyen hosszú körömökkel "létezni". :D Az enyém sem mondható rövidnek, de ilyen hosszúra szerintem még sosem növesztettem meg, mint a tiéd. =)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm lányok! :)
    Hát igen Thimmyke, már 5 éve ilyen hosszúak a körmeim, eléggé hozzájuk vagyok szokva. :) már az lenne a furcsa, ha rövidek lennénk. :DDD

    VálaszTörlés