10 kedvenc lakkom (part II)

Tegnap bemutattam nektek 10 kedvenc lakkomból 5-öt. Aki lemaradt volna róla, azt megnézheti ITT Ma bemutatom az 5 legeslegkedvencebb lakkomat. :)

5. a Farmasi kék színű lakkja (számot sajnos nem tudok mondani, mert lekopott róla.). Imádom az ilyen kék színű lakkokat. Sajnos száradási ideje nem a legjobb, és csak 3 rétegben fed tökéletesen, de nagyon beleszerettem a színébe. :)

4. az Aston zöldes-ezüstös színű lakkja. Már egy rétegben tökéletesen fed, rögtön megtetszett, mikor megláttam a boltban. :)

3. a Vollaré City 102-es körömlakkja. Neonrózsaszín (a kép nem adja vissza tökéletesen). Kedvenc színem a rózsaszín, szerintem ezzel mindent elárultam. :D

2. az Essence Colour & Go 36-os Enchanted fairy névre hallgató lakkja. Szerelem volt első látásra! Nagyon imádom a színét, kellemes rózsaszín. Tavaly vettem meg még a ballagásomra, ilyesmi színű volt az ingünk is. (a közeljövőben bemutatom nektek a szalagavatós és a ballagási körmöm is. :) )

1. a Charmlimit világítós körömlakkja. Mondanom sem kell, miért ez a kedvencem. Mióta megvettem, mindig ezt használom fedőlakknak (még jó, hogy átlátszó. :P). Este mikor lefekszem aludni, még mindig elcsodálkozom rajta, hogy mennyire jó és még reggelente is, mikor kelek, (5:30 körül) akkor is világít. :)

Nektek van kedvenc lakkotok? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nekem a neon rózsaszín,az essence 36-os Enchanted fairy tetszik és a Charmlimit világítós lakk:))

    VálaszTörlés