egy kis személyes...

Talán ezzel kellett volna kezdenem az egész blogírást. Mindegy, most bepótolom. Csak, hogy kicsit jobban megismerjetek. Bár szerintem már a bemutatkozásomban is sok mindent leírtam magamról. :)
Manna becenevem a Mariannából ered. Sokan meg sem jegyzik elsőre (pedig szerintem semmi furcsa nincs a becenevemben. o.O). Emődi lakos vagyok immár több, mint 18 éve. :D (ne, ne akarjatok ideköltözni. :D) Ha esetleg láttatok már Miskolcon, vagy Miskolc közelében, esetleg nagy ritkán Egerben, ne lepődjetek meg. A hétvégén kívül minden nap meglátogatom Miskolc városát, (persze van, mikor hétvégén is) ugyanis oda járok suliba. Csoda, nem csoda, művészetis vagyok. Ebből adódóan van kreativitásom és ügyességem megcsinálni a körmeimet. Zárójelben megjegyzem, nem mintha olyan nagyon jól rajzolnék, de azért csak oka van annak, hogy felvettek 5 évvel ezelőtt. :D Igen, 5 éve... Júniusban leérettségiztem, aztán maradtam még egy évet, most szakmát tanulok. Mégpedig textilműves szakmát. Egyébként nagyon szeretem, csak sajnos semmire nem fogok vele menni az életben. :/ Szóval jövőre megcélzom valamelyik egyetemet vagy fősulit. Valószínűleg maradok Miskolcon, azt még ne kérdezzétek mire akarok menni... :D Mellette persze szeretnék egy műkörmös szakmát is. Szerintem nem meglepő miért. :)
Elég széleskörű az érdeklődésem, imádok sportolni, 2 évig fociztam lánylétemre, és már 10 éve röplabdázom (persze nem egyesületi szinten... :/), valamint sokszor járok futni. Na és akkor most mindenki elcsodálkozik, hogy ilyen körmökkel hogyan lehet sportolni. A válasz egyszerű: megszoktam. :) Egy idő után mindent meglehet szokni, + szerencsés vagyok köröm téren. :)
Persze a sporton kívül ami még nagyon foglalkoztat az a ruhatervezés. Jó olyan ruhákat tervezni, amik a fantáziádban élnek. :P Szeretek rajzolni, (csak nem tudok... :D) na ez túlzás. Amit nagyon szeretnék, azt letudom rajzolni... Egyébként ha érdekel titeket, majd megmutatom mit festettem a falamra nyáron. :)
Körömfestés... Na igennn. Már vagy 7-8 éve festem a körmeimet, és vagy 6 éve kezdtem el díszítgetni is őket. Azóta azért sokat fejlődtem. :) + mániákus körömlakkgyűjtő lettem. :D
Egyébként nem szeretnék a tulajdonságaimról beszélni... Döntse el mindenki, milyennek lát. :) Mondjuk a külsőm alapján elég sokan félreismernek, csak nem tudom miért. Alapjában véve egy őrült, néha kicsit gyerekes lány vagyok. Ennyi amit eltudok mondani, a többit mindenkire rábízom, ki milyennek ismert meg. :DDD
Na jó, ennyit rólam. Esti mese... Még oldalakat tudnék mesélni egyébként. :DDD
A végére egy kép, amin 12 év változását láthatjátok. :DDDD

Remélem nem baj, hogy most ilyen bejegyzést hoztam és nem találjátok túl hosszúnak. :$

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Hallod nagyon szép vagy. :) De komolyan! :)

    Ugyan én nem tudom milyen ekkora körmökkel élni, de minden elismerésem. :D Sajnos én a tanulmányaim miatt nem tudok egy picit nagyobbakkal se élni. :(

    VálaszTörlés
  2. köszönöm. :$
    én is attól félek, hogy majd olyan munkám lesz, vagy olyan helyen fogok továbbtanulni, ahol rövidebb körmök kellenek. de majd megoldom. :)

    VálaszTörlés
  3. Orulok, hogy irtal egy par dolgot magadrol, igy legalabb meg tudtunk miert is vagy annyira kreativ :) En kivancsi lennek, hogy mit festettel a szobad falara, reszemrol johetnek a kepek!

    VálaszTörlés