DIY: masnis cuccok.

Ha nem haragszotok mára egy kicsit témától eltérő bejegyzést hoztam. Nem volt kedvem a körmömet megcsinálni, még tart a lufis, de holnap ígérem körmös bejegyzéssel jövök. :)
Nos hát. Mostanában igencsak rászoktam megint a masnis cuccokra, így összedobtam magamnak is egy-két kiegészítőt itthon talált dolgokból, és átalakítottam az egyik cicanacim. :)


1. Hajráf
Amire szükséged lesz: fehér, vagy olyan színű anyag, amiből csinálni szeretnéd, egy sima hajráf, tű, cérna, olló, ragasztó.
Így csináld: tekerd körbe a hajráfot egy hosszú, kb 2-3 cm széles anyaggal. Varrj egy tetszőleges nagyságú masnit (a masni varrását megtalálod Thimmyke oldalán) Majd a masnit ragaszd, vagy varrd oda a hajráfhoz. :)


2. Hajcsat 

Amire szükséged lesz: fehér, vagy olyan színű anyag, amiből csinálni szeretnéd a masnit, nem használt, vagy megunt hullámcsat, vagy hajcsat, tű, cérna, ragasztó, olló.
Így csináld: varrj egy tetszőleges nagyságú masnit és ragaszd oda a csathoz. Mivel én lazán varrtam össze középen a masnit, ezért nekem befért a csatt egyik része a masni középső részébe, így csak átdugtam ott.

3. Gyűrű
Amire szükséged lesz: fehér, vagy olyan színű anyag, amiből csinálni szeretnéd a masnit, nem használt, vagy megunt gyűrű, körömlakk, tű, cérna, olló, ragasztó.
Így csináld: a nem használt gyűrűd fesd be körömlakkal (én feketével csináltam, de lehet akármilyen színűvel). Varrj egy tetszőleges nagyságú masnit, majd ragaszd oda a gyűrűhöz. :)

4. Nadrág
Amire szükséged lesz: nem használt, vagy megunt nadrág, mérőszalag, tű, cérna, olló.
Így csináld: vágj ki 10 cm-enként vízszintesen egy kb 15 cm hosszúságú egyenest. Majd két kivágott rész között szépen fogd össze középen az anyagot, kösd át egy vékony, rövid fekete anyaggal (ez lesz a masni közepe), majd varrással erősítsd oda a rövid anyagot.
Így néz ki felvéve:
Én vetem alá egy másik színű cicanacit. :) Nekem nagyon tetszik. Próbálkoztam az egyik nem hordott farmernadrágommal is. 


Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Ó de aranyos vagy! =) Köszönöm a linket. =)
    A naci nagyon izgalmas. Én nem biztos, hogy felvenném, de de rajtad jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  2. húú de jók!!köszi a tippeket!!valamelyiket kipróbálom!

    VálaszTörlés