10 kedvenc lakkom. (part I.)

Bemutatom nektek 10 kedvenc lakkom 2 részre szedve. :)


10. a Lora rózsaszín csillámos lakkja. Csak más színekre kenve szoktam használni.


9. az Avon Rave névre hallgató lakkja. Színe bronzos-csillámos. Kb 3 rétegben fed tökéletesen.


8. az Essence Colour & Go 43-as Where is the party? lakkja. Mondanom sem kell, imádom a színét. Fénytől függően változik, lila, barnás és zöldes árnyalatokat vesz fel. :)


7. a miss sporty 313-as számú lakkja. Már egy rétegben tökéletesen fed. Imádom a sötétlila színét. :)


6. A Lora 021-es számú lakkja. Mindig más színekre kenve használom, inkább átlátszós, rózsaszínes, csillámos hatása van, nagyon jól fel lehet vele dobni főként a rózsaszín és a lila lakkokat. :)

Holnap hozom az 5 legkedvencebb lakkomat. :)

Ui: Mit szóltok az új kinézethez? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Lora csillámos lakk a legszebb, tetszik még a Lora rózsaszín és a Miss sporty lila.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem bejön az új kinézet. :) Ez volt az egyik, amit én is nézegettem, amikor keresgéltem. :) Tartsd meg mindenképp!!! :)

    Lakkok közül meg a két Lora tetszik a legjobban. :)

    Hogy csinálod, hogy ilyen hosszúak a körmeid??? És nem zavar? Nem töredezik be? :)

    A szóellenőrzést szerintem kapcsold ki. ;) Az még egy jó dolog lenne. :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Meg valamiért 2x jelenik meg a bejegyzés itt is, meg a főoldalon is. Nem másoltál be egy kis HTML kódot 2x véletlenül? Majd nézz utána ennek szerintem. ;)

    VálaszTörlés
  4. A where is the party nekem is megvan, de még nem volt alkalmam kipróbálni sem... =( De ami késik nem múlik. =)
    Az én kedvencem a csillámos Lora és a lila Miss Sporty. =)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Hajnal, hogy szóltál. :)
    Sajnos nem tudom átállítani, nem vagyok még profi ebben, és elrontani sem nagyon akarom. :S próbálgattam, de nem sikerült megcsinálnom. :S

    Egyébként a körmeimről írni fogok a közeljövőben egy külön bejegyzést, majd nézegesd az oldalt. ;)

    VálaszTörlés
  6. http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

    A szóellenőrzés kikapcsolását megtalálod itt. ;)

    A másikon meg gondolkodom, hogy tudnék segíteni. ;)

    Várom a posztot. :)

    VálaszTörlés