TESZT | Born Pretty nyomdalemezek - BP-156; 158; L078

Lehet, hogy már unjátok a Born Pretty lemezeket, viszont én még egyáltalán nem és örülök neki, hogy mindig újabbakkal és újabbakkal jönnek elő. A mai bejegyzésben három nyomdalemezt is megmutatok nektek a márkától, amikkel igazi őszi manikat tudtok varázsolni a körmeitekre. :)


Újdonságot nem tudok írni róluk, csak ismételgetni tudom magam. A lemezek minősége megfelelő a minták tökéletesen működnek. :)

BP-156

A tökéletes nyomdalemez őszre. Négy faleveles minta található rajta, ami nagyon jól kombinálható és kihasználható. INNEN tudjátok megrendelni.







BP-158

Nagyon régóta kerestem már olyan lemezt, amin szép fa minta található, aztán szembejött velem ez és rögtön tudtam, hogy kell nekem. Mind az öt minta nagyon szép, de a bal felső a kedvencem. INNEN tudjátok megrendelni.







BP-L078

Végül egy nagy méretű lemezt is hoztam nektek, amint mindenféle minta megtalálható, geometrikus, leveles, virágos sőt még pókhálót ábrázoló is van rajta. Szintén jól kihasználható, hosszabb és rövidebb körmökhöz is ideális. INNEN tudjátok megrendelni. :)










(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Beautiful plates and amazing designs ♥

    VálaszTörlés
  2. Mind nagyon jó lett. Azt a nagyon színes szilánkosat meg hogy? :O Csak minán többféle színt kentél fel a lemezre és kész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Igen, csak simán többféle színt kentem fel a lemezre és csak egyszer húztam le róla a felesleget. :)

      Törlés