NOTD | nyaralós

Most jutott eszembe, hogy még a júliusban készült nyaralós körmeimet meg sem osztottam veletek, úgyhogy éppen itt az ideje. :D
Ha nyaralni, vagy wellnessezni megyünk, általában mindig valami full extrás körmöket tervezek magamnak, lehetőleg olyat, amit hosszabb ideig is szívesen hordok. Az évi egyik nyaralós körmömet több hétig terveztem, illetve gondolkoztam rajta, mert mindent egyszerre szerettem volna bele, de azt sem akartam, hogy túl sok legyen az összhatás. Az alap színek megvoltak, zöldet, királykéket és neon rózsaszínt választottam, viszont követ, sellőport, színátmenetet és kagylós mintát is szerettem volna bele. Komolyan mondom, mielőtt elkészítettem az utolsó pár napba minden este lefekvéskor azon gondolkoztam, hogy kombináljam ezeket a díszeket, színeket, de végül megszületett... :D


Kivételesen géllakkot használtam ez elkészítéséhez, mert tudtam, hogy ezt bizony sokáig szeretni és hordani fogom. Végül három (!!) hét után szedtem le, hatalmas lenövéssel és nagy szívfájdalommal. :D És mint látjátok megoldottam mindent, amire csak gondoltam, rákerült a körmeimre. Imádtam a köveket, a három hét alatt egyetlen egyet hagytam el, a többi bombabiztosan benne maradt. Mai napig szívesen nézegetem ezt a körmömet és biztosan fogok még hasonlót csinálni, mert tényleg nagyon nagyon szerettem. :D
Sajnos csak két telefonos képet tudtam hozni róla, mert a rózsaszín felhők ködében el is felejtettem a fényképezővel megörökíteni. :D


Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: