ManiCute | fekete & fehér

Az előző ManiCute körből kimaradtam, sajnos nem volt  lehetőségem alkotni, de mivel tetszett a téma, mindenképpen pótolni szeretném ma. A mai témánk a fekete&fehér, ami egy nagyon tág fogalom, így szabadjára engedhettük a fantáziánkat. :)


Nem variáltam túl, egyszerűen oldottam meg. Az elképzelésem sem volt más, minthogy fehér alapra feketével nyomdázzak, csak azt nem tudtam milyen mintát. Az alapra egyébként ezüst holo fedőlakk is került, majd erre jött a nyomda. Többször is átnéztem a lemezeimet, lehetséges jelöltek után kutatva, végül a befutó ez az ornamentikus, indás minta lett a Moyra Vintage lemezéről.



Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Elég régen nyomdáztam, és most ezzel a manikűrrel kedvet kaptam hozzá :)
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Szépséges lett! Csodás ez a minta. :)

    VálaszTörlés