TESZT | Born Pretty flamingós matricák

Bár a nyárnak már vége, én még mindig szívesen hordok nyáriasabb, vidámabb körmöket, bár már eléggé húz a szívem az őszies színek felé is. A mostani nyár nagy slágere nálam a flamigók voltak, nem is egy körmöm készült a témára. A Born Prettys tesztcsomagomba végül két flamingós matricaív is bekerült, amiket szeretnék most nektek megmutatni.



 Nagyon régen használtam hagyományos matricákat a körmeimre, meg is lepődtem, mikor kivettem a csomagból, hiszen vizes matricára számítottam. Ennek ellenére nagyon tetszenek a mintái, amin többféle flamingó, valamint virágok és feliratok is helyet kaptak. Felhelyezésük nagyon egyszerű, jól ragadnak, leszedni is alig bírtam őket. Viszont érdemes rájuk két réteg fedőlakkot tenni, hiszen egy réteg után a szélei eléggé meglátszottak, ahogy a képeken is láthatjátok. INNEN tudjátok megrendelni.





A másik amit kaptam viszont a már jól megszokott és megszeretett vizes matrica ív volt. Ezen az íven a rózsaszín flamingók mellet a lilák kapták a főbb szerepet és szintén feliratok is találhatóak rajta. Használatuk a szokásos, régen a rágókban található tetoválásokat raktuk így fel atestünk különböző pontjaira. :D INNEN tudjátok megrendelni a pink mellett fekete és piros kombinációkban is.




(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Nice mani! :) Azok ott flamingós gumicukrok? Elárulod hol lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) nem gumicukor, hanem jégkockák, a Möbelixben vettem. :D

      Törlés
  2. Azért a vizes matricák szebbek! (-: A mintái a másiknak is, ha az ember gyorsan akar valami színeset én még mindig szívesen nyúlok ezekért. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is szebb a vizes matrica, viszont a mintái meg a másiknak szebbek. :D

      Törlés
  3. Kár a sima matricáért, hogy nem vizes. Pedig nagyon jók a mintái. :)

    VálaszTörlés