TESZT | Born Pretty törtkagyló

Végre hivatalosan is eljött az év legmelegebb időszaka, vele együtt pedig a nyárias, vidám díszítések is. A napokban ismét kézhez kaptam egy Born Prettys tesztcsomagot, amiben nagy részt nyárias díszítőelemek kértem.


Az igazat megvallva nagyon sok törtkagylóm van itthon, bár azok inkább a  körömbe építve szépek, de mivel ezt olyan kis vékonykának láttam, ezért is kértem tesztre. A kis tégelyben kisebb és nagyobb darabkák is vannak, bár érdemes őket széttörni, hiszen a nagyobb darabok nem simulnak rá a körömre. Én átlátszó fedőlakkba nyomkodtam őket és mivel nagyon kis vékonykák élőben is, nem állnak ki a köröm felszínéből, de azért érdemes rájuk egy-két réteg fedőlakkot tenni. A gyűrűsujjamat telibe raktam a darabokkal, ott látszik is, hogy  kicsit hepehupás a felület, de egyáltalán nem zavaró, ha színre tesszük, akkor teljesen sík lesz a felülete.
A kagylócskákat INNEN tudjátok megrendelni, 12 színben elérhetőek. Az enyém a 4-es, aminek szürkéskék alap színe van és fényviszonyoktól függően rózsaszínes, zöldes, sárgás árnyalatokban játszik.








(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: