TESZT | Bundle Monster - Special FX nyomdalemez szett

A Bundle Monster az egyik kedvenc márkám a nyomdalemezek között, bár sajnos elég nehéz őket beszerezni, egy pár darab mégis lapul a fiókomba, amiket előszeretettel használok is. Még május elején hirdettek egy játékot, amiben a Special FX nyomdalemez szettet lehetett megnyerni és én is a szerencsések között lehettem. Nagyon örültem neki, a csomag 1 hét alatt ide is ért. :)


A szettben öt darab XL méretű nyomdalemez kapott helyet, melyet külön-külön is meg lehet vásárolni. Összességében elmondható róluk, hogy nagyon jól használhatóak, kellően mélyek a minták, nekem eddig bármilyen lakkal és nyomdafejjel jól sikerült a végeredmény. A lemezeken kisebb és nagyobb, valamint összefüggő minták is találhatóak, ami nekem nagyon tetszik, hiszen így bármilyen körömnagyságon jól mutatnak, nem mellesleg jól kombinálhatóak is. A 453-as és a 455-ös számú rögtön a szívembe lopta magát. :)

BM-XL451 - Slick Chick

 A 451-es lemezen márványos minták találhatóak. A sötétkék alapra világoskékkel és ezüst holo lakkal nyomdáztam.




BM-XL452 - Just a Girl in the World

 A 452-es lemez nem igazán lopta be magát a szívembe, de azért mégiscsak összehoztam vele is egy manikűrt. Alapnak kék, barna és zöld színeket használtam, amiket márványos technikával mostam össze. Erre nyomdáztam a lemez két szélső mintáját.




BM-XL453 - Sploosh

 A 453-as lemezen festék pacák, foltok találhatóak. Alapnak fehér színt kentem fel, amire sárga, zöld, kék és rózsaszín lakkal nyomdáztam.



És még a Miband-em szíjához is illik... :D



 BM-XL454 - Distressin' Me Out

 A 454-es lemez szintén nem került a kedvenceim közé, a nagy cipőt középen nem tudom mire vélni, viszont jól néz ki. :D Mivel a firkás minták kicsik, jól kombinálhatóak. Szürke alapra kétféle rózsaszín lakkal nyomdáztam.




BM-XL455 - Homeroom Hell

A 455-ös a másik kedvenc lemezem, melyen firkás minták találhatóak. A sulis idők jutnak róla eszembe, mikor mindegyik könyvembe és füzetembe rajzoltam valami hasonlót ha unalmas volt az óra. :D Fekete alapot használtam, amire sárga, halvány rózsaszín és kék valamint fehér lakkokkal nyomdáztam, majd a végeredményt lemattítottam. :)




Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, tökre jók ezek a lemezek 451 tetszik a legjobban :)
    Azt nem értem, miért nehéz beszerezni a BM lemezeket? Simán szállítanak mindenhova a világba...

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó lemez jön be csak, de azt se használnám ki, viszont tetszika mani, amit készítettél vele. A cipős lemezt bámultam egy ideig, míg megtaláltam a cipőt a közepén. xD

    VálaszTörlés