ManiCute | színátmenetes nyomdázás

A mai napra egy igazán izgalmas témával készültünk nektek a kis ManiCute csapatunkkal, ami nem más, mint a színátmenetes nyomdázás. Személy szerint én nagyon szeretem ezt a technikát, egyszerűen készíthetünk vele látványos körmöket. :)


 Mivel nincs sok színes nyomdalakkom, az átmenet színén gondolkoztam a legtöbbet. Először valami fekete-fehér kombinációt akartam, végül beadtam a derekam a színeknek. Két rózsaszín és két kék árnyalatot vettem elő a fiókomból. A fehér alap adott volt, ugyanis ezen látszanak legszebben a színek, a mintán viszont sokat törtem a fejem. Gyorsan átnéztem a nyomdalemezeimet és letisztázódott előttem, hogy valamilyen tribal mintát szeretnék viszontlátni a körmeimen. A végső választásom a Moyra Aboriginal lemezén lévő törzsi mintára esett, ahol viszonylag vastagabbak a minták, így jobban látszanak majd a színek. Az átmenetet végül sötét rózsaszín, halvány rózsaszín, halvány kék, sötét kék formációban vittem fel a körmeimre. A végeredmény nekem nagyon tetszett, bár ügyesen sikerült két körmömön is elkeni a nyomdát.






Ti szeretitek ezt a technikát? :)


Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Én is szeretem ezt a lemezt. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett az átmenet! (-:

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép a mani, először azt hinné az ember, hogy átmenetes alapra fehérrel nyomdáztál ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper mani lett :) Imádom ezt a színkombinációt :)

    VálaszTörlés