LAKKTESZT | Brillbird - Brush & Go Gel & Lac GoGL75

Ismét egy géllakk teszttel készültem nektek, méghozzá a Brillbird jóvoltából. IDE kattintva elolvashatjátok az előző bejegyzést is, ahol tippeket osztottam meg az otthoni géllakkozáshoz, így nem ismételném magamat. A mai  posztban egy igazi nyári színről lesz szó, amit én választhattam. :)


 Tudjátok rólam, hogy nagyon szeretem a színeket, nem vagyok válogatós, igazából mindent magamra kenek, legfőképpen a kedvemtől függően. Kaptunk egy listát, hogy melyik géllakkból választhatunk, a többségük rózsaszín árnyalat volt, viszont mivel nekem abból van a legtöbb, így mindenképpen valami másfélét szerettem volna választani, na meg valami olyat, ami az előzőleg kapott lakkal is összeillik, hogy tudjak velük alkotni. Mikor megláttam ez a csodaszép zöld lakkok, rögtön tudtam, hogy őt szeretném kipróbálni, ami a GoGL75-ös számot viseli.
Alig vártam, hogy végre kipróbálhassam, nem csalódtam benne élőben sem, nagyon szép sárgászöld, banánzöld színe van, ami fényviszonyoktól függően változik. A lakk állaga egyébként nagyon sűrű, számomra már kicsit túlzottan is, viszont így melegben is könnyebb dolgozni vele, mert nem folyik szét. Három vékonyabb réteget használtam, kettőnél még nagyon foltosnak találtam, meg nem is nagyon mertem vastagan kenni, mert hajlamos a ráncosodásra. Összességében nekem tetszik, igazi nyári szín, nem volt még hasonló a géllakk készletemben. :)




És persze manikűr is készült a két kapott lakkból, szerintem nagyon összeillenek, jó kis párosítást sikerült kihoznom belőlük. Több, mint két hétig hordtam, ezalatt semmi baja nem történt, egyszerűen két hét után muszáj volt váltanom. :D Készült velük színátmenet, amire pálmafa került, sellőport és köveket is csempésztem bele, mégsem éreztem túl soknak az összhatást. Tényleg annyira megszerettem, hogy valószínűleg nyaralásra is valami hasonlót készítek majd. :D




(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés: