TESZT | Moyra nyomdalemez - Homeland

Az utóbbi hónapokban a Moyra elég sok új nyomdalemezt hozott ki, bár bevallom nekem ez így kicsit sok, meg nem is nagyon tetszenek már, hasonló mintákat más márkáknál is találni, szerencsére kezdek leszokni a márka lemezeiről... :D Persze a Homeland elnevezésű rögtön megfogott, nem is véletlenül...


Nagyon szeretem a magyaros mintákat, motívumokat, hímzéseket, horgolásokat és bár szabad kézzel is nagyon szeretem őket rajzolni, de már nagyon vágytam rá, hogy végre legyen egy ilyen nyomdalemezem is. A Homeland személyében ezt most meg is találtam.
Nagyon sok újdonságot nem tudok írni a lemezről, a szokásos Moyra minőség, kisebb és nagyobb minták is találhatóak rajta. Bár a nagy minták még mindig óriásiak, a többségük szerencsére részleteiben is jól használható. Összességében egyébként tetszik a lemez, sokszor fogom elővenni ha éppen ilyen mintákra vágyom és nem lesz időm rajzolni.






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése