LAKKTESZT | Cuccio - Grey's Anatomy; Mood Alteration

Ma egy új márkával ismerkedhetünk meg a blogon, ami nem más, mint a Cuccio. A márkát 1999-ben alapították, a világ első természetes kéz, köröm és lábápoló szalonmárkájaként. Igazából minden megtalálható a márkánál ami a bőrápolással kapcsolatos, érdemes körülnézni az oldalukon, vagy a 2m Beauty oldalán, hiszen ők forgalmazzák a termékeiket. Személy szerint én rögtön a körömlakkok és a géllakkok között keresgettem, elég széles a kínálat, nem túl drága áron, végül első körben két körömlakk mellett döntöttem.


A lakkok egyénileg és kis szettekben is kaphatóak. A nagy üvegek 13 ml lakkot rejtenek magukban. A lakkok üvege egyszerű, letisztult, ecsetük hosszú és lapított.

Grey's Anatomy
Már a neve miatt is beleszerettem, de egyébként sincs sok szürke lakkom, lehet emiatt is esett rá a választásom. Közép-, kékesszürke árnyalata van, melyben millió arany és ezüst apró glitter csillámlik. Vékony rétegben vittem fel, így nekem három rétegben fedett csak, viszont gyorsan szárad.





Mood Alteration
A másik választásom erre a glitteres lakkra esett nem is tudom milyen felindulásból. Az alap színe halvány rózsaszín árnyalatú, melyben kisebb és nagyobb színjátszós glitteres úszkálnak. Magában 3 rétegben fed, érdemes a végén két réteg fedőlakkot kenni rá. Egy szürke és egy korall alapra is rákentem, bár nekem úgy annyira nem tetszenek. Vegyes érzéseim vannak a lakkal kapcsolatban, nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. 






Ti ismeritek ezt a márkát? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nekem a rózsaszín és szürke alapon jobban tetszik amásodik lakk, mint önmagában.

    VálaszTörlés