kívánságlista - lakkok I.

Mára egy szép hosszú kívánságlistával készültem nektek. Az utóbbi időben nem nagyon vettem lakkot, meg semmi egyéb körömdíszítő dolgot sem, mert se időm, se kedvem nem volt vásárolgatni... Egy hete kb megszakadt egy a "rossz szokásom", most éppen úton van hozzám 2 nagyobb csomag is, meg 3 kisebb, bár azok tesztelésre és egyéb más célra kapott dolgok. Ja és a múlthéten kaptam kézhez kaptam két Born Pretty Store csomagot is, amiket a pontocskáimból rendelgettem, szóval kicsit fellendítem majd a blogot és megpróbálok érdekes dolgokat hozni nektek. Lakk szempontból is.



De visszakanyarodva.. Egy ideje eldöntöttem már, hogy bővíteni szeretném még jobban a lakkos gyűjteményem, viszont nem az átlagos, olcsó lakkokkal, hanem igenis elrakom azt a pénz és inkább rendelek belőle egy-egy különlegesebb lakkot. Most készítettem egy kis kívánságlistát, 3 márka gyönyörűséges lakkjaival, remélem nektek is legalább annyira tetszenek, mint nekem. :)



Mostanában rákattantam a "joghurtos" lakkokra, na és amiért nagyon megtetszettek ezek a lakkot és amelyiket a legjobban szeretném, az az első... Bár így a képen nem látszik, de pingvines glitterek! Nagyon nagyon akarom! De sajnos amiért bánkódok, hogy nem szállít Magyarországra. :( De sebaj, vagy megoldom majd valahogy, vagy ha valaki lát máshol is pingvines glittert tartalmazó lakkot (mostanában elég elterjedt), akkor írjon nekem! Nagyon szeretnéééém!! *-*




A Glam Polish lakkokról Edinánál olvastam először, azóta sokat nézegetem őket és innen is a szívembe lopta magát 1-2 csodás és egyedi darab. :)



Nem tudom hogy a francba tudnak ilyen spéci fedő, meg "joghurtos" lakkokat összehozni, de esküszöm egyszer ellesem a titkát. :)

Ennyi lett volna az én kis kívánságlistám, remélem egyszer majd mindet magaménak tudhatom, addig pedig csak álmodozom... :)
Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek ezek a lakkok, vagyis a márkák, de elsőre az ember ugye végigfut a képeken, és beékelődik a fejébe, hogy "KELL". :D

    VálaszTörlés