NOTD | pávás

Ma egy manikűrt hoztam nektek, amihez a Born Pretty Store egyik gyönyörű pávás vizes matricáját használtam fel.



A Born Pretty vizes matricáival még mindig csupa jó tapasztalatom van, csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a szép díszes körmöket, de kicsit ügyetlenebb, vagy éppen nincs ideje mintát festeni rá. A pávás matricát  IDE kattintva tudjátok megrendelni. Két féle színben kapható, zöldben és barnában. Én a zöldet választottam. :)







Rendeléshez használjátok a kuponkódom hogy 10% kedvezményben részesüljetek. ;)



Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a zöld szín. :) Ritkán hordok zöldet, de ezt az árnyalatát szívesen viselném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik, egy kicsit megbolondítottam kékes glitterekkel. :)

      Törlés
  2. Jaj, de gyönyörű, imádok mindent, ami pávatoll mintás, vagy színeiben hasonlít rá :)

    VálaszTörlés
  3. Adodide! :D imádatos ez a mani! :))

    VálaszTörlés
  4. Elszálott a páva és a körmödre ladolt :) Nagyon sikeres a manid!

    VálaszTörlés
  5. Csini lett. Szép ez a matrica. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a zöld lakk! Ki ő? És szuperül illik hozzá a matrica is. :)

    VálaszTörlés