lakkteszt | Flormar

Flormar lakkal még nem bővelkedett a kis lakkészletem, viszont a Naillandes rendelésemnél rögtön kettőt is beszereztem. Mivel most pont akciósak, ezért szerintem aktuális ez a bejegyzés. :)


A Black Dot 01-es és 02-es lakkja került bele a kis kosárkámba. Bevallom régen nem izgattak a mákos lakkok, viszont mostanában nagyon rá vagyok kattanva a glitteres lakkokra és ők is megfogtak valamivel. a 01-es szürke, a 02-es pedig zöld árnyalatú, tele kicsi és nagyobb matt fekete glitterekkel. Az állaguk tökéletes, szépen lehet velük dolgozni és mind a két lakk jól fed két rétegben. Szerencsére sok glitter van bennük, így nem kell őket halászgatni. A száradási ideje átlagos.
 









Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. A menta jobban tetszik, viszont a szürkés tényleg olyan, mint egy fürjtojás. :)

    VálaszTörlés
  2. szép lakkok :)
    sokat gondolkoztam rajta ,hogy megrendeljem-e , de rájöttem ,hogy nem sűrűn használnám

    VálaszTörlés
  3. Ezek a körömlakkok fel vannak írva a kívánság listámra egy jó kis ideje, még nem vásároltam meg őket mert igyekszem vissza tartani magam :))

    VálaszTörlés
  4. i think i have both of these, i love those polishes :D

    VálaszTörlés
  5. Csak a szürkét hoztam esz, már többször is használtam, eszméletlenül tetszik, odáig vagyok az ilyen speckled eggs-es témákért. Csak ne lenne olyan borzalmas a lemosása...

    VálaszTörlés