NOTD | madárkás

Ezt a manit még nyár elején készítettem a Joy Nailfie versenyére, amivel sajnos nem sikerült nyernem. Azóta itt kallódott a piszkozatok között, gondoltam most megmutatom nektek, hogy mivel is neveztem a versenyre. :)
Alapnak az Essence színváltós kék lakkját használtam, amit ha jól tudom már nem lehet kapni, viszont néhol még fellelhetőek az akciós kosárkákban. Mivel kék szín, így az ég jutott róla eszembe és ha már ég, akkor madárkák. Először szivaccsal felvittem egy kis fehér lakkot az alapra, majd Pet'la lemezén található madaras mintával nyomdáztam, a gyűrűsujjamra pedig szabad kézzel festettem a madárkát. A kis és a nagy ujjamra madártoll hatású fedőlakk került átmenetes festéssel.







Bár már nem kapható, de egy kicsit a lakkról... A 01-es Wonderlicious green lakk került a birtokomba, nem is értem a nevét, hiszen egy kék lakkról van szó. Már egy rétegben tökéletesen fed (én azért megszokásból kettőt használtam) és nagyon gyorsan szárad. Akármilyen átlátszó lakkot rákenve átváltoztatja a színét. Minél több réteget teszünk rá az átlátszóból, annál sötétebb lesz. :)


Nektek hogy tetszik? Megvan valakinek ez a lakk? :)

Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Ez mani, egyszerűen csúcs lett! Nagyon tetszik, ahogy a szálkás glittereket, ilyen kreatívan használtad. :))

    VálaszTörlés
  2. this is cool, love how it looks :D

    VálaszTörlés
  3. Ngyon szép lett a mani! (-: Nekem a lila van meg, ugyanígy a Joyból. Az Essence BTGN fedőlakkal egyből több árnyalatot sötétül, bár nekem a lila úgy tetszik, ahogyan van. (-:

    VálaszTörlés
  4. Naaagyon tetszik ez a festés! Manna, mindig olyan szépeket alkotsz. :)))

    VálaszTörlés
  5. Csodás mani és a kék is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki. Haljak meg eddig nem jöttem rá senkinél, hogy azok pici madarak, amik dróton ülnek. :D De most már értem. :D

    VálaszTörlés
  7. I like the background for the stamped images, looking great!

    VálaszTörlés