lakkteszt | Manhattan

Ismét egy Manhattan lakk tesztjét hoztam nektek, amit szintén Angelnél nyertem. A Manhattan & Playboy Super Nails limitált kiadású lakkjaira a szemfülesebbek még az akciós kosárkában mindig rálelhetnek 1-1 drogériában. A kollekció két csillámos fedőlakkját már megmutattam, most jöjjön egy gyönyörű piros árnyalat.




Az árnyalat a 03-as Redtastic nevet kapta. Nem egy egyszerű piros lakk, a lakk tele van apró pici pelyhecskékkel, amik sajnos csak nagyon közelről és napfényben látszanak. Van egy kis narancsos, pinkes beütése. Már egy rétegben szépen fed, de megszokásból kettőt kentem fel, gyorsan szárad. :)






Hogy álltok a piros színnel? Szeretitek őket? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. nagyon szép :) én imádom ezt a playboyos kollekciót, három színem ie megvan belőle, annyira tetszett :)) most vettem a harmadikat, a piros-kék fedőt akciósan :DD amúgy szeretem a pirosat, mostanában azt veszem észre, egyre jobban. :) valahogy elkezdtek nagyon vonzani a pirosas, rózsaszínes, pinkes, stb. árnyalatok :) pedig régebben inkább a hideg színeket szerettem, és a pirosat kevésbé :D

    VálaszTörlés
  2. Igazi nyári szín szerintem, nagyon szép :)

    VálaszTörlés