gyakorlások I.

Instagramon már láthattátok, mostanában felesleges fél - egy óráimban műköröm tipeken szoktam gyakorolni. A most bemutatott alkotásaimat még nyáron csináltam, időközben el is felejtkeztem róluk, de most elhoztam nektek őket. :)


Van köztük mindenféle, csillámporos, jégfóliás, japán flitteres, sőt még kaviárgyöngyöket és gumigyümölcsöket is használtam az elkészítésükhöz. A kedvencem az epres habos lett, de a másik két gyümölcsös sem lett rossz szerintem. Nyáron ha lesz időm, élesben is elkészítem őket a körmeimre. :)



Ti szoktatok gyakorolni? :)

Share this:

CONVERSATION

24 megjegyzés:

  1. Egyik jobb mind a masik! A gyumolcsosek a kedvenceim, gyonyoruek!

    VálaszTörlés
  2. Nekem ezek már a túl sok kategória, de az epreset gondolkozás nélkül bevállalnám egy-egy körmömre! :) Nagyon édes!

    VálaszTörlés
  3. A zöld gyümis nagyon tetszik, milyen lakk az alapja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Essence Show Your Feet - 10 In the junge és arra kentem rá az Essence Colour3 Stop for an ice cream lakkját. :)

      Törlés
  4. Mindegyik nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  5. a zöld szerelem első látásra!!! *-*

    VálaszTörlés
  6. A tejszínhabos eper nagyon jóóóó! :D

    VálaszTörlés
  7. Hogy a habos epres mennyire vagáány :D Megkívántam az epret... :D

    VálaszTörlés
  8. A zöld és a csíkos a kedvencem. :3

    VálaszTörlés
  9. Nekem a jobbszélső zöld gyümölcsös tetszik. Hogyha nem is minden körmömre, de egy gyűrűsujjra simán bevallanám. :)

    VálaszTörlés
  10. A zöld gyümis a legjobb, de mindegyik csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  11. Az eper gyümis nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  12. Az epres-habos nálam is tuti befutó, de a csillagos-gyöngyös is milyen cuki már! :)

    VálaszTörlés