képek az életemből #16

Annyira gyorsan telnek a napok, hogy észre sem veszem. Ismét eltelt 14 nap, ismét képek az életemből bejegyzés következik. :D

 Éjszakai séta Miskolc-Tapolcán szakadó hóban. :3 Jajj de imádtamm, már nagyon vártam a havat, kár hogy csak ilyen rövid ideig tartott a tél. :(

 Ismét egy havas kép, imádok erre kelni reggel, de akkor meg még jobban imádtam, mikor az út is havas volt. :) A távolban egyébként ott a buszmegálló, ennyit kell sétálnom reggelente a buszig. :D

 Gyümölcssaláta. Télen jól jön a vitaminpótlás. :)

 Canon Nikon találkozó. :D
A Canon tesómé, azzal én fényképezek, a Nikon pedig barátomé. :D

 Reggeli szerelmemnek. Szív alakú tojás és sajt. :)

 Akik tényleg egy bejegyzésből sem hiányozhatnak... Megint csucsulnak a kis édesek, legalább addig sem rosszalkodnak. :)

 Jééé egy én. :$ :D

 B-vel. :)

 Gyümölcstorta. Fúú de finom volt. :3

Éjszakai séta Lillafüreden. Palotaszálló. *-*
Csináltam egy csomó képet, a bolond telefonom meg nem mentette el őket. :(

Veletek mik történtek mostanában? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Miskolc-Tapolcán én is voltam a barlangfürdőbe. Jó kis hely!
    Nagyon jó kis képválogatás!
    Nekem vége a vizsgaidőszaknak, így itthon pihenek és olvasok meg sorozatokat nézek :D

    VálaszTörlés
  2. Gyümisali és gyümitorta♥ (: Imádom én is!
    És a fényképezőgépek is vagányak :D

    VálaszTörlés
  3. Csak jokat hallottam Miskolc-Tapolcarol, mar el kene menjek en is lassam szemelyesen a barlangfurdot!

    VálaszTörlés
  4. Mit nem adnék egy jó kis gyümitortáért... :(

    VálaszTörlés